پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3535
-
الف
+

تبریک آی‌فیلمی‌ها به مناسبت میلاد امام علی (ع) و روز پدر

بینندگان شبکه آی‌فیلم به مناسبت میلاد امام علی (ع) و گرامیداشت روز پدر، با ارسال پیام‎های مناسبتی این روز عزیز را تبریک گفتند.

بیننده‌های آی‌فیلم به مناسبت میلاد امام علی (علیه السلام) و گرامیداشت روز پدر با ارسال پیام‎های مناسبتی فراوان این روز عزیز را  تبریک گفتند.

شبکه آی‌فیلم هر روزه هزاران پیام با موضوعات مختلف دریافت می‎کند و امروز هم بیننده‌ها با توجه به ولادت امام علی (علیه السلام) و گرامیداشت روز پدر ارادت خود را با ارسال پیام‌هایی زیبا به اثبات رساندند.

در زیر به تعدادی محدود از این پیام‎ها اشاره می‌کنیم:

علی عبدالله‌زاده از زرین‌شهر اصفهان: در روز پدر، به كعبه سر بايد زد / بر بام نجف دوباره پر بايد زد / در حسرت بوسه بر ضريح مولا / صد بوسه به دستان پدر بايد زد ... ميلاد باسعادت حضرت على (عليه السلام)، روز پدر و روز مرد بر همه پدران و شیرمردان ایران‌زمین مبارک.

۴۰...........۰۹۳۹: ذکر من، تسبيح من، ورد زبان من علی است / جان من، جانان من، روح و روان من علی است / تا علی دارم ندارم کار با غير علی / شکر الله حاصل عمر گران من علی است ... ميلاد امام علی(ع) مبارک باد. التماس دعا.

زهره باوندی از رودبار: ميلاد مرتضی اسدالله حيدر است / جشن ولادت علی(ع) آن مير صفدر است / زوجی برای فاطمه حق آفريده است / اين زادروز همسر زهرای اطهر است. ولادت حضرت علی(ع) مبارک.

تارا عظیمی از مرودشت: ای تو کعبه را نگین، یا امیر المؤمنین / ای تو خلقت را پدر، وی خلائق را امین / کن نظر از روی لطف، به تمام پدران این سرزمین. روز سیزده رجب، روز ولادت مولای متقیان، حضرت علی(ع) مبارک.

ص گ / س م

نظر شما
ارسال نظر